Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2007 21:51 - бяло вино
Автор: onex Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1560 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 25.11.2007 22:17



На чаша от любимото ми бяло вино. С догаряща цигара в пепелника. Запалени свещи на перваза. Гледам  тъмнината и се дава из луната. И пак мразя шибаната неделя.

Мислех, си че никога до сега не съм попадал на правилната „жена”. Може би преексплотирам странностите си. Знам ли и аз. Да си кажа, често не искам. Обикновеното ме подтиска. Разлиствам бавно спомените си. И с учудване установявам, че аз нормална „жена” не съм имал. Всички са до една чалнати. Навярно ги избирам по свой образ и подобие. Знам ли и аз.

В последно време все се сещам по някой повод за различни отминали през живота ми жени. Явно остарявам, понеже никога не се впускам в спомени. Не обичам миналото за мен „дрогата” си е настоящето.

Втора чаша вино и да се върна на мисълта си (ако все пак я намеря).

Може би е просто носталгия. От доста време не вярвам в приказки. Ако си позволя да повярвам после боли, а ме боли не за мен а за тях!

Може би някой ден ще седна и ще разкажа за жените който съм „познавал”.

Защото си мисля, че си струваха...

Мисля, че ще открия хубави спомени, скрити някъде из главата ми. И ще останат непокварени...

Така като на странен човек, ми се случват винаги странни неща. Познавах странни жени, със страни лица и още по странни сърца. Често ми казват, че живея в свой си измислен филм, без дублаж и ни един ред субтитри.

А винаги искам само едно когато обичам да го правя с цялото си сърце и да не мога да мразя.

За сега успявам - но ролите се менят......

Без това не разказвам почти нищо за моя живот и нещата който ми се случват. Все си ги трупам и си ги пазя. Не казвам за хубавото или лошото не казвам ни ред за мечтите. А може би времето е дошло и съм се насител на „живи” спомени.

Ще ги разкажа някой ден.

Ще разказвам така в сякаш всички са „добри”.

Ще разказвам така никой на не го „боли”.

Ще разкажа за това как хората се променят пред очите ви...а вие осъзнавате, че те винаги са били такива. И просто на нас ни се искало да са „други”. Ще разказвам предимно за хубави неща, все пакJ

........и чаша бяло вино

 

 

 

 

 



Тагове:   вино,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dressy - :)
25.11.2007 22:08
шардонето върши чудеса понякога...
цитирай
2. анонимен - ...пробвай с червено вино...
26.11.2007 18:19
с него спомените оживяват...а
жените сме чалнати по принцип...
поне някои от нас...но май в това
ни е чара...немислиш ли?!?!
*arashi*
цитирай
3. onex - jij
26.11.2007 20:24
ами не го обичам червеното.
аз нали това харесвам във вас, че сте ЧАЛНАТИ!
мисля, ама напоследък ми вреди :) :) :)
цитирай
4. brumbrumm - пуснал си
26.11.2007 20:28
поста значи...:)
цитирай
5. albizia - Хубаво е...
01.12.2007 10:42
...човек да е чалнат, ако има и други чалнати около него. Лошото става, ако си чалнат сред нормални...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: onex
Категория: Изкуство
Прочетен: 283737
Постинги: 106
Коментари: 348
Гласове: 2557
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930