Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2007 13:40 - !мислителите!
Автор: onex Категория: Политика   
Прочетен: 760 Коментари: 0 Гласове:
0



!мислителите! Нямах намерение да пиша за политика но напоследък, чета разни мнения и гледам било МОДЕРНО! Писано е в отговор на едни други „теми” но го поствам и тук. Представлява лично мнение и наблюдение... Аз НЕ съм гласувал! Впрочем само веднъж през живота си съм гласувал. В момента нямам и право но и да имам, пак няма да гласувам! Хич НЕ ме интересуват вашите жалки изказвания, че трябва да дам ОТРИЦАТЕЛЕН ГЛАС. Трябвало да гласувам за да няма гласове ТУРЦИ, ЦИГАНИ, АРАБИ, АРМЕНЦИ ..и прочие. Щели те да ни управляват...АМИ ТЕ НИ УПРАВЛЯВАТ добро утро.........! НЕ съм против гласуването. Нищо подобно.... за толкова години просто НЯМА НИ ЕДИН за който да гласувам. ПО - стечение на обстоятелствата и работата ми познавам няколко депутати лично и тук тъме някой партиен лидер. Знам как се събират гласове прекрасно. Лично съм носил КУФАРЧЕТА с парички. Лично знам как се точат парички (няма да изтъквам къде, че едните ги разследваха преди няколко месеца а другите точно сега ги почнаха да ги разследват). И така АКО ГЛАСУВАМ някога то ще е ЗА МЕН СИ!!! Колкото идеалистичо да ви се струва. Просто за да пробиеш във момента в политиката ти трябва солидно финансово рамо. То е по цял свят така, само дето има едни закони който те задължават да отчиташ произхода на финансовите си постъпления до 350 $ нагоре. 1. Вариант е да си само заблуден идеалист... Ж. ГАНЧЕВ... дето освен да си харчих парите и да се правиш на секси шампион няма ко` друго да стане. Една птичка пролет не прави! 2. Ами най-лесния начин е да те издигне някой. Политическа сила или самостоятелен кандидат в тесни отношения със сутеньорите на околовръстното.... (учат те на партийни трикове, как се печели ЗДРАВ електорат). ( в случай съм бил свидетел как лично Б. Бор. Подписва предизборен плакат на един от най големите сутеньори в С.) И доста парадоксално....От вън той с въоръжената си охрана а вътре сутеньора с неговата си въоръжена охрана)..........ама нали всичко се плаща! Няма начин просто как да стане БЕЗ ПАРИ!!! Щом има пари те винаги са за нещо, трябва да дойдат от нейде.........., че като го изберат си ги връща и заделя за нови избори........НЕ избират тези който НЕ ПЛАЩАТ!!!!! Ъака тук ПОЛИТИКА много.........казах, ще ГЛАСУВАМ но само за МЕН СИ!!! да видя и аз едно положително нещо ....... няма просто как да стане и с двама и с трима........ но разлика то тук е дупедавци, че като ми ПИСНЕ...Аз ще съм от първите ДРАСНАЛИ КЛЕЧКАТА НА М.С. ............ а вие си бройте гласовете ментета или не били ментета !!!!


Тагове:   мислителите,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: onex
Категория: Изкуство
Прочетен: 283771
Постинги: 106
Коментари: 348
Гласове: 2557
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930